شرح وظایف و اختیارات معاون اداری و مالی

 
  • ایجاد هماهنگی لازم بین واحدهای تابعه و ارتقاء کمی و کیفی راندمان کار پرسنل از طریق تشویق، تنبیه و سایر روشهای اصولی و منطقی مدیریتی
    • تلاش برای ایجاد شرایط مناسب محیط کار و رفاه کارکنان.

    • سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اعتبارات واحد تحت سرپرستی.

    • ارزشیابی صحیح و عادلانه و به موقع کارکنان تحت سرپرستی خود.

    • نظارت بر حضور و غیاب کارکنان دانشکده و رسیدگی به گزارشات لازم.

    • اشتراک مساعی در تنظیم بودجه دانشکده با مسئولین مربوطه.

    • نظارت و مراقبت و بهره برداری از ساختمانهای موجود از لحاظ آب، برق، تلفن و تأسیسات دانشکده با همکاری واحد مرکزی.

    • ایجاد هماهنگی بین امور ستادی دانشگاه با وظایف و مسئولیتهای اصلی به منظور دستیابی هر چه سریعتر به هدفهای مورد نظر.

    • نظارت بر حسن انجام امور اداری، مالی، خدماتی و تعمیراتی دانشکده.

    • نظارت و بررسی اموال و موجودیهای نقدی و جنسی دانشکده و درخواست گزارشات لازم در خصوص انبارگردانی هر سال یکبار.

    • شرکت در کمیته ها، کنفرانسها، کمیسیون ها و سمینارهای اداری و مالی در صورت لزوم.

    • پیش بینی اعتبارات دانشکده و نظارت بر هزینه ها از نظر ملزومات اداری، فنی، آموزشی و سایر.

    • نظارت بر انجام امور تدارکاتی دانشکده طبق دستورالعملهای صادره از طرف دانشگاه با رعایت آئین نامه ها و مقررات موضوعه.

    •  

    • نظارت بر اجرای کلیه فعالیتهای مربوط به دریافت درآمدهای دانشکده.

       

    • نظارت بر برقراری انتظامات داخل ساختمانها و محوطه دانشکده و ارائه طریق راه حلهای مناسب در مواقع ضروری.

    • انجام کلیه امور ارجاعی از طرف ریاست دانشکده در غیاب رئیس دانشکده در زمینه اداری و مالی برابر مقررات.


     
  • نوشته شده
  • در سه شنبه دوازدهم بهمن 1389
  • ساعت 14:29
  • توسط بهرام فرجی
  • تعداد بازدید : 5250
captcha refresh

برچسب ها :